Händer idag då ?

Funderar på om jag ska ringa mamma, kolla hur mycke pengar jag har kvar.
Dra ner till stan och kolla om jag hittar nån intressant bok då jag har läst ut min snart...

Snabba Cash, en riktigt bra och underhållande bok måste jag säga.
Riktigt läsvärd.

Men nu är jag sugen på nåt annat.
Jag vet dock inte hur mycke pengar jag har kvar , men jag får lösa de =)

Nu blire nog att städa lite här hemma och få i sig frulle, Kanske ta och ringa marie och fråga om hon vill med ner på staden.
Sen ikväll vid halv 5 så ska ja övningsköra.
Vi får la se hur de går denna gång.
Listan blev ganska så lång förra gången över hur jag körde när hon inte hjälpte till ^^
Men men , den ska betas av , sakta men säkert.
Nu ska ja ha de förbannade körkortet till sommaren !!!


Älsk har fått jobb med =)
Han ska få va med och byta sommar deck på bilarna nu när den perioden börjar komma in.
Riktigt bra faktiskt., då kanske vi kan få in lite pengar så vi har råd att leva en hel månad utan mamma och pappas hjälp.
Jag får då min första lön på fredag , men den kan ja inte tänka mej ligger på många kronor alls.
Men men .. vi får la se =)
Jag hoppas på att de iaf räcker och blir över så jag kan åka in till örebro och köpa mig ett par skor nu så här till våren !
Ett par sandaler tänkte jag , och ett par partyskor...
De behövs vill jag lova.


Nej nu ska ja göra nån nytta.

Puss och klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0