Hurtiga bettan !

Vaknade, Gick upp, hoppade in i duschen och fräscha till mig.
Klädde mig, keka en rejäl portion gröt till frulle för att stå mej hela dagen =)
Messade och väckte marie.
Gjorde mig i ordning , sminka mig och platta håret,
Sen blev de att diska upp den FETA disken vi hade samla på oss,
Gick ner till tvättstugan med marie och lärde henne hur man bokar tvätttid.
Sen blev de att åka och jobba, va på smeden idag mellan 12 - 16.

Marie kom och hämta mig , Åkte hem.
De första ja gjorde när jag kom innan för dörren va till min förvånelse att se att Tommy redan va hemma.
Ja trodde att han jobbade till 17 varje dag , men tydligen så jobbade han till 16 bara xD haha.
Sen satte jag igång med att städa.
Jag har idag gjort följande :

* Diskat
* Dammsugit
* Skurat golvena
* Vädrat Mattorna
* Rensa avloppet i duschen * UUURK *
* Torkat av alla ytor
* Skurat toaletten
* Tvättat


De ni  ^^
Så jävla bra känner jag mig idag .
Och tommy gjorde spaghetti och köttfärssås till mat idag :) mums.

Så nu sitter jag här och känner mig stolt och drar in den underbara doften av nystädat i näsan .. Underbart.

Ska åka ner till garaget med älsk här nu snart tror jag ,
Sen blire hem och glo nån film , och sova då jag ska upp och jobba halv 8 imorn i sandviken ^^ Ända till klockan 4 på dagen.
Vart en lång dag imorn.
Och på Torsdag börjar jag redan 6:30 på morgonen .. UUUSCH !
Men men , vad gör man inte för pengarna? blir en fin lön i april :)


Saknar min mamma så extremt mycke , vill bara tillläga de,
Men jag hoppas att vi kommer den 1 maj :) är så nyfiken på hur du bor .
Massa kärlek till min älskade mamma !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0