Jobba Städa Övningsköra.

Sitter och väntar på min skjuss till jobbet.
Ska va på ängen idag i sandviken, sen blire att ta bussen hem
Beroende på hur trött jag är, annars blire hem till putte och fika med han och fidde

Hemma väll sen så ska ja se till att städa och slå igång en tvätt tänkte jag .
Sen vid halv fem så ska ner till körskolan och övningsköra de sista momentet innan de blir den lilla uppkörningen,
De börjar arta sig nu . =) Så förhoppningsvis så kuggar jag inte på nå prov sen och har mitt älskade körkort till våren/sommaren ;D WAPPIE

Då jävlar persica , blire roadtrips ;)


Älsk fyller år på fredag med, så jag och matti planerar en fin födelsedagspresent till han :D
ska bli kul kul.
Får se om de blire ferre också :) men de tror jag nog , inte varje dag man fyller år lixom hehe.


nej nu ska ja kolla om ni har uppdaterat erar bloggs och sen dra till jobbet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0