Så trött så jag tuppar av snart.

Sitter nu och väntar på att hårfärgen i håret ska ha gjort klart sin verkan
så jag kan få duscha ur de, slänga ihop håret i en fläta,
Smörja in kroppen i goddoftande hudlotion , få slänga på en film
Och bara få krypa ner under mitt täcke och somna in,
Ja är så trött så jag vet inte själv vart jag ska ta vägen.
Usch för de här, hann inte ta nån powernapp idag , då jag slängde mig i sängen med min nya bok direkt när jag kom hem
Sen kom Mattias med Mat och öl, så han satte sig drack, och gick inte innan Marie och Elin kom upp , så vi har färga håret på Elin först och sen kasta vi i min hårfärg lite fort innan Marie nu ska åka och hämta Malin , så jag slängde ut dom lite fint :)
Och nu först blev jag ensam och kan njuta av att få springa runt här inne i min egen lägenhet naken och blotta hela härligheten för katten.
Bara få vara för mig själv en stund.

Dock hade de vart härligare med älsklingen hemma nu ,
Jag hoppas på att konserten är över nu så dom har börja packa ihop Scenen och snart kan fara hemåt.
De är tomt vid hans sida i sängen ... :(

Han sa nånting om 02:00 men jag vet inte om de va då dom skulle vara klara och åka hemåt eller om dom skulle vara hemma klockan 02:00 , men så långt är de la inte till skövde va ?
Så lång tid ska de inte ta att komma hem, 2 timmar kanske ?
Jaja, jag slänger iväg ett mess till han när jag lägger mig och kollar hur långt dom kommit , och kan säga godnatt på telefonen iaf :) så känns de lite bättre. (;

Ska hitta nån intressant film att titta på också ?!
Har ladda hem schindlers list , som är en för ruskigt bra film.
Dock är de ingen film man somnar till, så jag funderar på sex and the city idag igen fan ;D haha.

Ne nu ska ja städa undan lite här och förbereda mig, med tandborstning och persienner och släcka lampor och låsa dörren :)

godnatt alla
Puss och klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0