Usch för att va sjuk

Nu vill ja verkligen bli frisk och få känna att jag har ork i kroppen igen
De är inte alls kul de här.
Jag kan inte ens ta rast på dagis innan jag säckar ihop, de är farligt de där med raster.
Först va uppe i varv och leka , sen gå och sätta sig och läsa en tidning och slappna av och sen komma upp i varv igen
Jag kände hur huvudvärken bara växte mer och mer efter rasten idag, och jag som knappt brukar jobba heldagar, och sen fick jag de idag, + att dom brukar ringa dagen innan och tala om vart jag ska vara , men de gjorde dom inte nu inte
dom ringde och väckte mig kl 8 imorse och sa att ja börjar jobba kl 9 , så jag vakna på hel fel sida känner jag , med stress och hela kittet ! USCH


Sen kommer jag hem , och upptäcker att grannens katt ville att vi skulle möblera om . ^^
Hon hade rivit ner en av våra svarta hyllor ... så då vart dagen ännu bättre ! haha
Ja marie brukar ta med sig en av sina katter upp i stort sett varje gång hon kommer upp för att zeppe ska kunna gå ihop med dom , om vi nån gång ska va kattvakt en längre tid, för då kan vi kanske till och med ta upp dom hit iställe för att springa ner hela tiden ...
Men zeppen är så förbannat fjollig så jag vet inte alls hur de ska gå... och sen vill juh soia promt inte vara på golvet så aah ... de får bli trapp springning !

Just nu sitter jag och väntar på att mormor ska komma med ost , skruv och plugg , och borrmaskin så vi kan gö toast och sätta upp hyllan igen !
Gamla människor är dock väldigt sega. ^^


Nej nu tycker min älsk att vi ska va sociala med varandra så vi ska spela kort och lyssna musik !
ha en bra dag alla !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0