Workin' 9 to 5

Yes, im off to work.
Kände att jag ville skriva några rader först. =)

Tolanen ; Ja lider med dig och din "inte" dag du hade igår :)
Sånna dagar är aldrig roliga,
Dock måste du förstå hur mycke jag skratta när jag läste de inlägget , då jag verkligen kan se framför mig hur du står och skriker och hoppar och svär åt dendär skrivaren ;) hahaha.


Nej , nu ska ja lägga in lite musik på telefonen , sen ska jag ta på mig varma skor och knalla ner till Rödhaken
Då jag ska va där ända till halv fem idag , om jag får , annars till fem. =)
Men ja har körlektion halv fem och jag har inte lust att betala 510 kr bara för att jag inte kan köra och jobbar ;/
De är lite knas med där tycker jag , fan ska jag betala körlektionen för om jag får jobb ? och jag kan inte veta de dagen innan då dom ringer samma dag eller på kvällen dagen innan och man måste avboka kl 2 dagen innan ;S
Jävla skit,


Men nej, om jag ska hinna nu så måste jag skynda mig :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj men gud, jag läser din blogg för sällan känner jag nu :O (A) ahaha jag skrattar mer åt synen av min lärare, som en hund med svansen mellan benen som kryper längs väggen ut ur rummet typ :P

2009-03-25 @ 20:22:34
URL: http://emsxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0