Än så länge..

Har jag vart rätt hurtig , jag är fan lite stolt över mig själv.

Jobbade en och en halv timma, hade gympa med barnen .
Mormor kom och hämta mej , och körde mej till körskolan
Där jag bokade in en körlektion med anna, En körkontroll med birger
sen bokade jag in tid för uppskrivning och uppkörning. så nu är de klart,
nu är de bara att plugga arslet av sig .
Sen så gjorde jag ett test på skolan för att se ungefär vart jag ligger , och de gick inge bra alls.
40 rätt av 70 xD haha, men de är bättre än ingentning, så jag ska allt plugga idag.
Sen gick jag till apoteket och hämta ut mina ppiller och köpte faktiskt en fotkräm + hudlotion .
Gick sedan till arbetsförmedligen och gjorde en ny planering , som jag ska ha gjort i två månader nu xD
Gick faktiskt hela vägen hem därifrån sen iställe för att ta bussen,
nu när jag äter den här cambridge kuren så ska man röra på sig så mycke som möjligt , så om de inte hade regnat imorse så hade jag faktiskt gått till jobbet med, men de orkade jag inte , sitta blöt på dagis är ingen höjdare ;P haha.

Så nu ska jag städa lite här, plocka undan och göra de lite mys och ta min cambridgedrink och slå mig ner framför datorn och plugga ! :) så de blir klartt.

kl 8 imornbitti har jag en körlektion xD den enda som fanns på två veckor, så varför inte ,
Och på torsdag så har ja körkontroll kl 9.
Sen intervjun på max 15:20 ,
lyckades allt att fixa in massa saker att göra denna vecka ändå :)


Nej nu ska ja sätta fart.
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0