Bokat och klart..

hur fan ska de här gå.?
Uppskrivning den 27/ 5
Och uppkörning den 6/3

Ja hoppas på att detta går vägen nu så jag slipper de här med att kugga och skriva om samt köra om.
Pluggade faktiskt relativt mycke igår, och marie förhörde mej på vägmärken.

Va med marie ut till stallet igår med,
Gick en liten powerwalk brevid henne när hon red.
Sen hoppa jag upp på hästen jag med, satt och fick skavsår bakom hennes sadel.
Vi travde och galloperade faktiskt även när jag satt bakpå , haha tror aldrig jag har garva så mycke i hela mitt liv.
Aah de va kul :)

nu är kl 07,28
och jag har körlektion om en halvtimma.
Så jag måste klä på mej och keka min "mat"
Sen hade jag hoppats på att få sova när jag kom hem
Men icke sa nicke.
Ska till vc kvart över 11. Pyttsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0