@ byggtjänst

sitter på tommys jobb idag.
hade inge bättre för mej och han ville ha mat så mormor körde hit mej och pizzan
och sen bestämmde jag mej för att stanna.

är så grymt röksugen ,
Idaah blev min räddare i nöden , och möter mej vid karlbergsskolan
och bjussar på några cigg :)

Sen slutar Tommy om en stund.. så då ska vi till dano och lämna massa
sen blire hem till håkan Och maria och ska lämna en kärra
Sen ska ja ta mattias i örat och se till att vi får hem våran dammsugare idag
jag tror jag och dammråttorna kan dansa vals hemma snart.

ont i läpparna har jag med.
hatar när vädret ska ändras så förbannad från varmt till kallt, mina läppar går inte med på de alls.
spricker och allt. usch.


Nej nu ska ja messa idaah och höra hur långt hon har kommit, för nu dör jag snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0