De va inte många..

som våga skriva ner en rad om vilka som läser min blogg.
Jag har mellan 10 - 30 läsare om dagen ungefär , och endast tre st våga visa ansiktet och tala om att dom läser ?!
Jag skriver ju inte blogg för att den ska va en hemlighet att läsa, så varför ska då mina läsare va en hemlighet dom ?
Kom igen nu alla ni som läser, och lämna en rad. =) jag bits inte !

Jani,
Vad ska jag säga ?!
Jag har ju som sagt börja jobba på max, som i sig värkar va ett ganska så roligt jobb.
Dock finns de vissa personer som jag gärna skulle se på ett annat ställe än max.
Tycker inte alls att atityden passar in .. Men men ... vad har jag att säga till om , som extra arbetare som dessutom bara har jobba i två dagar ?!
Jag måste ju få erkänna att jag tycker att jag lär mej rätt snabbt iaf, åtsmindonde kassan :)
Att veta vilka hamburgare som ska dresseras med vad osv har inte riktigt klickat än , men de kommer väll antar jag :)
Va iaf på personalmöte med lite lek idag på bodaborg , så jag fick känna igen lite nya ansikten och veta vilka som är mina arbetskamrater, och jag måste bara säga OOOJ , jag trodde inte de va så många som jobba på max , haha xD

Vad har hänt mer då?
Joo, vi har nu fått bort den väldigt jobbigt stora tvätthögen vi hade här hemma.
Har faktiskt tvättat ikväll, så nu har vi  ( ÄNTLIGEN ) rena underkläder :D haha.
Och sen va de nån kille här och titta på lägenheten , och han skulle ha den ,
så från och med den 1/7 så bor vi på värmlandsvägen 61 , MIHI, kan knappt vänta tills jag får börja inreda och allt blir rent och fint , och åååh, jag bara älskar att flytta  (: och nu får vi dessutom ett sovrum ja kan få mysa till de i =) =)

Nej , nu ska ja hoppa in i duschen , tvätta  mig ren från denna svett jag samla på mej på boda borg, och den fotsvett jag och fiffi numera delar i hennes jobbskor xD haha. Vi luktar fint om fötterna nu .. haha.
Sen ska jag krypa ner i min underbara säng med min underbara pojkvän och ha de underbart bra för en stund innan vi bägge två slocknar  <3

Så godnatt mina kära läsare, och glöm nu inte att lämna ett avtryck :)


Att de finns folk som inte kan låta människors privatliv va ifred,
vad finns de igentligen att snacka om , när ni ändå inte vet vad som stämmer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0