Det blir vad man gör de till...

Jag som trodde att denna söndag skulle bli en mys söndag framför bingolotto med älskling.
Men icke sa nicke, Vi spela bingo , Men efter de så vart de helt plötsligt hockeyn som skulle Överta tvn
Vilket jag inte alls är så mycke till fan av , så jag sitter här,
Försöker driva tiden snabbare fram så man blir så pass trött så de går att somna.
Tommy är ju helt osocial och kollar på hockeyn,
De tar fem min att få ett enkelt svar bara när man frågar nåt.

Nej jag får väll kolla runt om jag hittar nåt att göra här på internet tills matchen är slut. 

Kommentarer
Postat av: Madd1sh

SMART! :D



Inte bör man väl slänga maskiner i tvätten.. ;)

2009-05-11 @ 10:43:09
URL: http://attlevatillsammans.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0