Ensamt.

Idag har jag inte gjort alls mycke.
Jag har övningskört och tvättat
Sen har ja praktiskt taget bara legat på soffan idag.
Har ingen ork till nånting,
Sån huvudvärk så de är sanslöst
och jag mår illa som få.
Och på köpet så är jag rastlös men har ingen ork till att göra nånting.

Ensam är jag nu också, Sussi va här en liten stund,
Men sen hon gick har jag legat här hemma ensam
Tommy är kvar på jobbet och fixar sin katalysator på jobbet
Men jag tycker gott och väl att han kan komma hem nu ,
Nu är de flera dagar i sträck som vi inte har träffat varandra på hela dagen
Sen vid nio så umgås vi en timma sen slocknar vi,
uscha mej .

Imorn är de arbetsintervju som står på att-göra-listan
Och jag hoppas så grymt på den här chansen nu ,
att min ekonomi kan få lösa sig lite. så de inte blir samma nervositet varje månad
över hur vi ska få pengar.

Nej nu ska ja gö mig en "drink" och sen ska ja lägga mej framför tven igen ...
proppa i mej några alvedon ska ja gö med.

Puss och ajdö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0