Hurtbulle.

Japp, eftersom att mattias aldrig får fingrarna ur arslet och kommer hit med våran dammsugare
så gick jag ner och snodde grannens =) haha.
Så nu har jag iaf rensa bort alla dammråttor ur alla  hörn över allt.
så nu återstår bara disken och tvätta
och tvätttid har jag boka tills på söndag nu va :)

Tidigare idag så åkte jag ner till byggtjänst med anneli och Vito och lämna tommys telefon + mat
Sen körde dom mej till försäkringskassan där jag klaga lite på att deras system inte funkar som de ska !
Så pappa ska nu ringa akassan och klaga lite på att deras system inte funkar som de ska, för jag vill nu ha ut mina pengar som jag ska ! och där med BASTA !
Sen gick jag hem och chilla framför teven en stund :)
Sen när älsk kommer hem ska vi la betala lite räkningar tänkte jag .. om hans bank är öppen så vi kan åka ner och sätta in alla pengar på hans konto.

Sen ska vi se om de blir pengar över för att handla lite mat :)
Annars får vi vänta tills vi får lånet som vi måste ta för att överleva denna månad ! ^^


Nej nu ska ja kolla runt med lite annat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0