I can get it out of my brain.

Blev ingen vårdcentral idag,
Hon va sjuk som jag skulle till.
Så jag la mej och sov en stund , trodde jag , sov några timmar.
Så vi får väll se hur de går ikväll nu.

Körde varken bättre eller sämre idag.
Så vi får se hur de går med birger imorn,
Jag måste skärpa mej nå grymt nu
Vill inte hålla på och kugga och grejjer nu.

nu ska ja slänga i en tvätt och städa undan här.
Sen kommer sussi på en kaffe,
Och jag är så grymt hungrig så jag vet inte vad jag ska gö.
får blodsockerfall när jag ställer mej upp för fort, men nej
Jag ska inte äta, Vi får tänka på bikinin i sommar och va snygg och smal jag kommer va ;D

Nej nu ska ja sätta fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0