Lördag

Och jag är så jävla seg.

Vaknade idag och la mej och kolla på iceage, har gråtit som fan xD haha.
Sen ringde jag jessica och gick ner till henne.
Känns så jävla bra att få prata med henne ! Usch vad jag älskar dig,

Sen trodde jag att min dator hade gått paj, men min älskade älskling kirrade de hela :)
haha igentligen är de jag som brukar va datanörden , men för en gångsskull va de han som kirra de hela :D haha.

Sen tänkte jag att jag skulle städa, men mattias har ju dammsugaren så jag får vänta., får plocka undan bara !

Sen ikväll blire kanske lite cruising i k-hamn, om vi kommer in dit. :) men de återstår att se !

 nu ska ja kolla lite på la ink och keka lite chips !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0