Måndag igen..

och läget värkar helt lugnt, så de är väll en betryggelse mitt upp i allt. :)

Har Jobbat första dagen på max idag, dock bara haft utbildning och hjälpt till och städat lite =)
Ska göra klart utbildningen imorn sen ska ja få va med i köket också :) riktigt bra.

Sen kom ja hem , städat hela lägenheten, kunde dock inte dammsuga eftersom att mattias har dammsugaren.
Men men,, de ska komma nån och kolla på lägenheten idag , så jag ville inte att de skulle se ut som en svinstia iaf.
Och sen hoppas vi på att människan vill ha lägenheten och att dom kan flytta in redan den 1/7 så vi kan flytta tidigare ! =) YEY


mer än så tror jag inte att jag har att säga idag, vart ett kort och ointressant inlägg idag , men men ...
Jag tvingar er inte att läsa.

Meeen de skulle va riktigt roligt att veta vilka som följer min blogg, så ni får gärna lämna en liten stämpel och tala om vilka ni är så jag kanske kan få chansen att läsa eran blogg med :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Carro:) jag läser din blogg nästan varje dag :) men min blogg är inget att följa för ja skriver nästan aldrig :) hoppas allt är bra?

2009-05-18 @ 21:28:38
URL: http://liiinnnaaa.blogg.se/
Postat av: Malin H

jag läser=)

2009-05-18 @ 22:50:35
Postat av: kati

;)

2009-05-19 @ 16:59:52
URL: http://katoos.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag brukar faktiskt läsa din blogg!

2009-05-21 @ 21:24:06
URL: http://aajdah.blogg.se/
Postat av: mamma

ja läser me. men inte varje dag. kan bli annat nu me mobiltbredband då har ja till gång till datorn min. puss

2009-05-25 @ 17:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0