Nostalgitrip is the shit

efter att ha haft min "lilla" uppkörning som praktiskt taget inte alls gick som jag hade önska mej,
så blev att tralla upp till susann på en kaffe.
och under dom här två timmarna har vi hunnit prata om
hur mycke skit folk de finns i denna håla som gör allt för uppmärksamhet
självklart som alltid så kom de upp sex i alla samtal också ;P
Sen har vi dessutom suttit och prata om när vi va små, alla hyss man hade för sig.
Och jag tror aldrig jag har skratta så mycke i hela mitt liv. :)
Så himla underbart att kolla tillbaka till den tiden man va 5-10 år (:
Som alla gånger jag har försökt att rymma hemifrån,
Och alla gånger jag skulle ha skojja med pappa men de gick helt fel.
Och Sussi som är kåt på biltutor ;D hahaha.
Känns skönt att få skratta lite ibland med iställe för att va så förbannat vuxen och seriös hela tiden ;D

Skulle igentligen ha tagit mig hem för att duscha och göra mej iordning för min intervju idag
Men eftersom att sussi ändå bor mitt i stan så nalla jag ett par braller av henne och lite smink.
Så va de klartt lixom , sparade jag massa tid på , så kan ja pimpla lite mer kaffe innan jag knallar ner.
Sen blire hem och " keka " och direkt till hannis (; där de förmodligen blir ännu mer kaffe.
Kommer bli kaffeberoende här snart känner jag,
Har aldrig druckit så mycke kaffe som jag har gjort under den här veckan, helt sanslöst.

Och nu är de bestämt att vi måste göra oss av med katten.
Tommy kan inte ha han kvar, han hostar nyser och kan inte andas på nätterna. ;/
Men jag vill verkligen inte ge bort min älskade kissemiss :(
Men jag ska försöka övertala sussi och peter att dom ska ta över min kisse så jag vet att han får ett bra hem
Då pappas tjej inte heller tål katter, så de funkar inte i längden hos nån av oss ;S
Jävla krångel de här , och jag vill inte ge bort honom till nån jag inte känner
Jag vill ju kunna besöka min älskade tjockis ! :) <3

Nej nu har sussi kommit ut ur duschen , så  nu ska jag väll va social ett tag till.

uppdaterar sen hur de gick på intervjun =)

Puss och kel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0