RIP Pärlan :'(

Nu har vi kommit till den sorliga sanningen att efter många om och men
Med mina kära dator ( pärlan ) så har den dött.
Hon dog imorse, grät faktiskt ett rätt så rejäl skvätt
Min älskade pärla :'(

Jaja , men så alla vet så kommer de bli snålt med uppdateringar i bloggen bdb och facebook
Men jag kommer göra så gott jag kan .. :)
grannen har ju faktiskt en dator så jag kan faktiskt gå ner med mitt modem till henne.
Så jag kan faktiskt kolla internet hemma hos henne, bara en trapp ner fan :)

Sitter nu hos anneli, tommy har hjälpt henne med henne instrumenthus
så nu blire ner till max och handla lite mat
Sen ska ja lägga mej på gräsmattan med melly om hon kan höra av sig nångång

Jobb fick jag idag med, så jävla gött, iaf med pengar ,
dock vet ja inte hur kul de va att jobba , men allt kan inte va kul här i livet , va !


nej nu ska vi dra.
så hungrig så jag till och med mår illa :P



Pusss heeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0