Situation räddad.

Efter att ha vart hos sussi med mina nostalgitripar
Så gick ja en promenad ner till max i de härliga (?) regnvädret.
Va på intervjun som jag tyckte gick helt toppen.
Insåg efter de att jag hade inga buss pengar och ingen kunde köra,
Och de mer eller mindre spöregnade, så jag fick ta mej i kragen och gå hem.
Kom hem och såg ut som mer eller mindre nyduschad, ( läs : våt pudel )
"kekade" och hoppade in i duschen.
Gick sedan till hanna för lite kaffe där jag fick ett överaskande glatt samtal.
Dom ringde från max bara en timma senare och sa att jag va en av alla som hade fått jobbet =D
Och de känns så underbart att min ekonomiska situatuion börjar lösa sig en gång för alla.
Ringde på en gång hela familjen ( tommy , mamma , pappa ) och berätta den glada nyheten :)

Detta firade vi med lite shopping.
Åkte till elgiganten och Ö&B
Där vi fyndade usb minne , minne till tommys telefon samt lattare.
Sen köpte vi nya köksknivar , en våg , lite verktyg till Tommy , Schampoo och balsam och lite annat smått och gott :)


Nu ska ja ut och övningsköra med morbror ! :)

Kommentarer
Postat av: Malin H

Grattis till jobbet=)

2009-05-07 @ 21:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0