Solen är min bästa vänn

Yes, så är de,
Har lega på gräsmattan sen kl 10:30 idag och jag är inte färdig på långa vägar.
Är hemma hos håkan och maria just nu , tommy ska hjälpa till att bygga nåt skit,
och jag passa på att slänga mej i solstolen och bättrar på brännan lite.
Har ju fasen inte hunnit med de den här " sommaren " än så länge,
Har ju inte vart väder till de, och när de väl har de så har jag jobbat eller sovit bort dagen.

Ja, den här veckan då .
hmz., finns nog inte så mycke att säga om veckan
Pappa har prata med akassan så de har förmodligen löst sig till nästa vecka
Jag har fått jobba rätt så mycke.
har lämnat dator till rille så han fick kolla på den , och förmodligen är de hårdvarufel på den
så nu blire till att spara ihop till en ny dator ^^

Heljen då ;
Ja, i fredags så drack vi lite hos vito då de va bonzos födelsedag
Kvällen flippa allt lite som den brukar, och jag fick ta en diskution yttligare som jag brukar,
Men de värkar inte som att de går in i örat på dig. :( väldigt synd.

Lördag ; ja vi va i ånnaboda hela dagen på bilutställning
Och jag trodde jag skulle dö av värmeslag.
Men de va riktigt trevligt faktiskt.
Åkte hem , i steves cab, i 120 km/h blåste huven upp och smällde till säv och tommy i skallen så huven fick till och med
två bucklor efter deras huvven , Jävla skit bil !
Men de gick bra iaf, Skruvade av huven och åkte hem .
Sen blev de att åka hem och keka , duscha sen vidare till floman
Dock va de inte så kul som vi väntade oss och dagens värme hade slitit hårt på oss.
så vi åkte till håkan och maria och tog de lugnt iställe
sen blev de en taxi hem ! =)
somnade framför iceage.


Nu ska ja fortsätta sola ! =) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0