Sunday, The best day of the week.

Linde va väll inte direkt nån höjdare igår.
Åkte några varv på stan innan de stängde av alla vägarn och tydligen så va bilen vi hade för  ny
Och de va enbart en cruising för jenkare och amrikanare.
så vi åkte och satte oss vid linde skolan och drack lite, men de va väll inte så jävla kul de heller.
Så vi drog vidare in till stan och satte oss på lidl parkeringen och försökte väll så gott vi kunde att ha roligt.
Sluta med att jag bonzo och tommy åkte hem.
Dimberg och jern hamna i en annan bil och Vito åkte in på snutstationen,
väll hemma somna jag och älsk fick åka tillbaka och hämta vito som kom ut och dimberg som inte vill ha en sovande dejt.

Men men , de va väll kul så länge de varade.

Idag är de söndag, officiellt den bästa dagen på veckan,
Fetisdagen ;D
Och idag ska vi åka och handla, och sen ska vi se till att göra nån hemmalagad mat för lite omväxling.
Nu har de blivit lite för mycke uteätarmat.

Älskling ligger dock fortfarande och sover, och jag är piss hungrig,
Men jag ska väll gö pommes eller makaroner eller nåt tills han vaknar till liv.
Han gick trots allt och la sig kvart i fyra imorse så jag vill inte väcka han :)

Bilder kommer upp senare , ska sno dom av dimberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0