Tisdag

Och jag har 1½ timmas jobb idag , YEY ^o) eller nåt.
Tjänar inte mer än 150 spänn på de, men men ...
Tacka ja och visa framfötterna , så va de va ?

Jag ska iaf på arbetsintervju på torsdag på max, så vi får la se hur de går =)
bara att hoppas på att de går vägen den här gången , för de vorre skit bra med tanke på att vi ska flytta .
Kunna köpa lite nytt och veta att de alltid finns pengar, och då kan jag också skriva in mig på lägenheten :) Miii.


Idag blire som sagt jobbet, fortsätta med cambridgekuren, Sen direkt ner till stan , ska hämta min cykel hos poppe och annica först, ner till bilskolan och prata med dom om tid för uppkörning och uppskrivning , sen hem och plugga :D


Uppdaterar lite mer senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0