usch för detta.

Jag har inte alls lust att jobba idag.
Alla andra är lediga, men jag måste iväg och jobba.
Och har dessutom fortfarande bara utbildning.
Och eftersom att alla är lediga idag, så kommer de säkert va massa folk också.
usch för de.
Men men ...

Vart väckt 6 imorse av en ledsen fiffi,
så tommy åkte och hämta henne ,
så dom senaste timmarna har vi agera " Dr. Phil "
och nu ligger hon och sover så sött i våran säng :)
ska väcka henne när jag kommer hem och sen ska vi åka till filipstad då hon ska gadda sig :)
Jag tänkte att jag skulle följa med som stöd., sen får vi la se om tommy hänger med också .

Annars då, joodå, Jag har sovit riktigt gott.
Kanske är en fördel om man har vart vaken ett tag också, så man kanske är lite mer med i hjärnan ;D haha.


Nej nu ska ja kolla runt lite här och kolla på tv den sista halvtimmen innan tommy kommer och hämtar mej och kör mej till jobbet. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0