växjö dag 2 & 3

Lördagen då ,
då gick vi ner till stan efter att ha kekat frulle och duschat och så =)
Älsk hitta massa saker, två par shorts, ett par badshorts , en tröja och två par pisstofflor.
Jag hittade en sommarjacka, ett par leggings ( skiiit snygga med massa hål i ) och ett linne .
Fick ett par badshorts av mamma också :) så jag och lillebror har nu likadana bara att mina är gula och hans är blå.
Efter en långpromenad på stan gick vi hem och kekade lite korv med bröd efter att solat lite på gräsmattan.
Sen åkte älsk iväg med malle och skulle kolla lite med deras bil så jag passade på att ta en powernap, ( då barnen hade väckt oss halv 8 på morgonen )
Sen vart de att grilla lite , jätte gott va de.
Sen blev de att kolla lite på robinsson sen gick vi in och mös i husvagnen .
Somnade rätt så snabbt., måste säga att de har vart väldigt påfrestande med barnen runt om hela tiden och solsting fick nog både ja och oskar, för vi somnade som grisar efter maten ;D haha.

Söndag ,
Mamma ringde och väckte mej vid nio ( då hade tommy redan gått in och vart vaken en timma )
Gick in och keka frullle.
Sen la jag mej framför tven och chillade lite och umgick med mamma :)
Sen gjorde vi egna hamburgare och keka lunch med mormor och morfar innan vi åkte hem . :)


Bilder kommer senare , tog allt lite bilder och sen kommer de bilder på kläderna jag köpte med :)


Så nu är jag äntligen hemma, ska bli så skönt att få sova i min egen säng.
Och imorn sätter vi igång med Cambridge kuren :) så nu ska ja allt bli smaaal och fin till sommaren :D


Nej nu ska vi ut och åka lite , hämta pengar och lite så. Sen ska ja duscha och njuta av mitt hem :)

Puss och klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0