Tisdag.

Sitter hemma hos amanda och richard.
Ska snarrt åka och hämta Tommy på jobbet.
Ikväll blire hem till hans faster och keka lite pannkakor och ha trevligt.

Och jag måste bara få jubla, desperates housewives har startat igen med ny säsong !
helt fucking jävla överlycklig är jag .

Ringa min älskade stephanie ikväll med, de har ja lova , så de ska jag tamejfan hålla den här gången.

Yepp.
och nu är läget följande :
Tommy har blivit av med körkortet x månader.
Jag har fått en fortkörningsböter på 2400
Skulle ha haft möte med min chef idag, men de blev inställt.
Vi ska flytta , dock vet vi inte vart , men chansen är stor att vi köper hus eller insatslägenhet.

Men vi får se hur de blir med den saken.
Vi ska iaf inte bo kvar där vi bor nu ,
För dålig förvaring och mögelskadat hus.
Usch och bu för de.


Nej nu ska ja sköta om mina fiskar på facebook :P haha


Vill bara tala om att jag älskar er :
Tommy
Mamma
Stephii
Milo

<<3333 massa kärlek på er.

Kommentarer
Postat av: Stephii

Älskade lilla prutt. snart ses vi igen <3 wiiie :D

2009-10-16 @ 11:00:05
URL: http://metrobloggen.se/agapimou

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0