Månadens tjej :)

Yes, åkte till jobbet imorse,
De va en liten fågel då som viskade i mitt öra att jag är månadens medarbetare
och jag ligger etta på merförsäljningslistan ! ;D
YEY !
Känns skönt att veta att jag gör nånting bra iaf ;P


Måste igentligen dra mej hem och städa undan festligheterna sen i heljen
men jag orkar helt enkelt inte
skulle vilja gå hem och lägga mej och sova iställe jag !
men de känns ännu mer dumt,
nu kanske man har en chans att vända tillbaka dynget lixom
då ska man inte förstöra de.


Helgen va vi på woodysdagarna .
Marika va här och hängde med.
Sen va även mamma hemma och de va nora marken
så de vart lite spring där med mamma och co !

Nu börjar de till och med bli fint väder ute.
så hursa om man kanske ska ta en promenad hem iaf !?



Ah , nu vart de en liten uppdatering iaf .
De är inte ofta nu för tiden ! haha



Nej men vi hörs då!

Kommentarer
Postat av: Madd1sh

Jag har utmanat dig!



För mer info, se min blogg.



Kramis

2009-09-27 @ 19:59:48
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/
Postat av: Madd1sh

Oops! Mitt namn kom visst inte med.



Det var jag som skickade en utmaning!

2009-09-27 @ 20:00:26
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0