- BraDär.

Muskelinflammation i axeln va de ja ^^,
Jag tror jag bölar av lycka.
Inte nog med allt som redan är så måste man få de också.
Läkaren ville sjukskriva mig , men jag sa nej , och jag antar att jag får skylla mig själv för de.
Kommer bara bli värre.
men men , de är bara 2 pass den här veckan.
Sen är de ledigt i 5 dagar och dom dagarna måste jag ha .

Ska fika med bossen imorn så blir att tala om de, och lite annat.
Måste ju uppdateras ju :)

Dock har jag inga pengar så jag vet ju inte hur jag ska kunna fika !? men men får ringa mamma och höra om hon vill bidra ;) haha.


Nu är killarna på gymmet och ska träna.
Jag tänkte att jag skulle städa här hemma, vilket är väldigt behövligt.
Måste byta lakan och damma överallt.
Dammtussarna är dom som regerar här hemma nu.
Sen så ska ja lägga ut lite pics på vitrinskåpet också, om folket nu är så intresserade av att se de. de vet ju inte jag . Tänkte jag skulle möblera om i köket med, men får väll se hur långt jag kommer med de ;P haha.



Nej nu ska ja väll sätta fart antar jag.
Musiken i bött och städhumöret fram.
Sen blire spaghetti och köttfärssås till desperate housewives hemma hos greek :)



Pusssssss*

Kommentarer
Postat av: Emma H

Klart vi vill se hur det blev =)

2010-04-07 @ 13:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0