- Disturbia

Efter en heldag på jobbet och en liten tur hos morbror så blire att krypa ner i sängen brevid älskling
och slå på en skräckfilm .
Tommy vill inte se så han kommer sova.

Jag kollade alltid på skräck innan han kom in i bilden, men sen han kom och övertala mig till att inte titta på sånt för att han skiter ner sig så blire inte alls lika ofta.
Men just idag ska jag unna mig den lyxen att få skrämma upp mig själv lite och inte kunna sova för att jag tror att de står nån brevid sängen och kollar på mig ;)


Imorn så ska dagen bestå av ( om jag får bestämma )
* Sova tills jag vaknar av mig själv.
* Ringa amanda och sticka iväg på en kaffe
* Jobba
* Sova och invänta den härliga fredagen som bjuder på alkohol med dom bästa :)



Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hey där! Visste inte att vi skulle supa ihop i morgon, men det måste ju vara så eftersom du skulle supa ihop "med dom bästa" :P

Ha det gött bruden!Puss

2010-04-22 @ 23:51:04
URL: http://issa-angel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0