- If i fall

Vakna vid halv 1,
gick ner till postlåddan och hämta våra deklarationer.
Så nu har jag deklarerat och kolla på stomp the yard för 630583476 gången.
Sjukt bra film allså ^^

Happ, jobb idag med då.
Så för min del blire att hoppa in i duschen (ordagrant)
Sen kolla om jah kanske har nåt hemma att keka , annars får jag slänga i mig nåt på jobbet lite snabbt innan jag börjar.
Imorn är de ledighet som står på schemat,
Ska kolla om fiffilii också är ledig , om detta är fallet så kanske man ska börja måla om hemma !?
Köket ska få en ny vit färg och en fondväg är planen.
Men vi får se hur de blir med den saken va.!
Måste ringa hyresvärden och höra först och främst om detta är nåt vi får göra.

Nej, kanske dax att sätta fart på allt då?
Tommy kommer ju och hämtar mig om en stund.

Kommentarer
Postat av: Sandra

oh det låter snyggt att ha en fond vägg i köket ;)

2010-04-08 @ 18:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0