- Kan de va de värsta?

Imorse innan jag åkte till jobbet insåg jag att mensen va på g.
Dock så va de inte mycke så jag stoppa ner en tre tamponger i fickan och drog , tänkte inte mer på de.
Hann jobba ungefär en timma innan mensvärken slog mig med ett basballsträ i magen.
Kunde knappt stå, va berädd att lägga mig i fosterställning och börja böla på 4 sek.
Ringde tommy som stackars fick stressa för att åka och köpa alvedon till mig ....
Han kom ganska så snabbt, Smällde i mig två st på en gång.
Hände ingenting på en timma
så smällde i mig två till , hände fortfarande ingenting.
Så 5 alvedon och 5 timmar senare så gick de faktiskt över, och låt mig tilllägga 3 tamponger senare.
Och ni tjejer som läser de här, vet att de är inte normalt.
Nej usch.
Men jag klara mitt 9 timmars pass iaf... :) Men ska man se de från lönens håll så är de 18 timmar ;)
Dubbelt betalt juuuu ;) så helt nöjd är jag över att jag inte gick hem iaf , utan överlevde helvetete.

Imorn är de bara att förbereda med alvedonen i fickan och humöret på topp för ett nytt 9 timmars pass :)
Efter i morn är de bara 7 timmars arbete kvar till 2-3 dagars ledighet :)
ringer nån på måndag dock och ber mig jobba så gör jag de gärna, dubbelt upp på måndag med :D YEHII !

Nu sitter vi hemma hos jocke, ska väll köra ett parti worms här snart antar jag ..
Sen ska ja fanemig hem och sova...
Längtar redan efter att få komma hem till duschen och sängen.


Glad påsk på er iaf :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0