- This is what i see

Lyckad helg med både skratt skrik och grått.
Men vad gör de om hundra år , Ey?


Inom mig så vill jag bara noppra mina ögonbryn och köpa hårfärg och fräsha upp huvudet lite,
Hoppa in i en dusch och ansa allt hår som man inte vill ha..
Smörja in kroppen i nån väldoftande lotion,
Platta håret och ha nån lätt make-up så man helt enkelt känner sig fräsh ...


Men min kropp säger :
Skit i håret och palla duscha,
Vad fan ska du noppra ögonbrynen en söndag för.
Och duscha kan du göra imorn !?!

Jävla skitsega söndag.


Ska iaf spela bingolotto och keka tacos ikväll med tommy och greek tror jag .
Så jag kan ju inte sitta här och lukta svett
så de får fanemej bli en dusch iaf.

Imorn ska ja tvinga tommy att hämta tvbänken vi ska ha och lämna den andra till natta och matti
så de blir klart nångång.
Funderar dessutom på att lägga ut våran 120 - säng på annons på blocket eller nåt.
Lite extra pengar man kan få in .. inte fel inte fel.
Sen funderar jag dessutom på att sälja barbordet och köpa nån form av byrå att ha där iställe
så kanske man dessutom kan få lite mer förvaring.
Men jag vet inte.
Jag är väldigt kär i de där bordet och de passar in så bra med allt annat vi har...
Får bli en funderare på den fronten.

Nej nu har jag en timma på mig att göra allt som jag skrev och orken kommer i duschen.
Så kanske dax att sätta fart och bli människa igen då !?

Kyss och Kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0