- Work your as off.

Känns precis som jag har gjort de,
Men de är ju precis de jag inte gjort xD

Jobbade natt igår dock,
Vart lite mycke folk där ett tag , men de kunde vart värre.
Va trött som en räv när jag kom till jobbet, men pigg som en lärka när jag åkte där i från.
Typiskt va?

Vakna idag av att solen lyser in i hörnet på våran för lilla rullgardin och jag ligger självklart på den sidan så jag får solen i ögonen,
Yey, så vill inte påstå att jag sovit bra eller länge.
Men vad fan gör de om hundra år , huu ?

Nu ska ja slänga på musiken i bött på förstärkarn
Springa ner i tvättstugan och ta ur mina skor ( som förhoppningsvis är vita nu ) ur maskinen och sen städa bingolotto-mys hemma
då vi ska spela bingolotto ikväll som ni kanske förstod ?!

Fan , sitta här och gnata .. va... när jag kan göra så mycke mer annat nödvändigt !
Örfil på den !

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Larssa

de heter faktiskt work your ass off ..

2010-04-18 @ 14:31:46
Postat av: Anna Ida Nathalie

Asså snälla, sluta med smutskastningen nu. Jag är trött på all drama.

2010-04-19 @ 21:31:43
URL: http://annaidanathaliee.blogg.se/
Postat av: Simone

undrar var du gick i skolan? inte lärde du dig svenska iallafall..

2010-04-19 @ 21:52:18
Postat av: Hanna

Håller med föregående talare. Och du, ett tips; ge fan i att öppna käften innan du svalt gröten!

2010-04-19 @ 23:12:38
URL: http://speltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0