- Idag känner jag mej duktig..

Men imorn ska ja va ännu duktigare !

Men vi kan ju ta varför jag vart duktigt idag.

1. Jag är helt frisk och kry , och har inga problem med graviditeten.. so far.. Peppar peppar , ta i trä.
Allt gick superduper hos bm. Fick kolla i en riktigt bra " pärm " också om hur allt ser ut från månad till månad typ i min livmoder. Stackars unge säger jag bara. Han får ju knappt plats. Dubbelvikt och allt.

2. Jag hann med en snabb"fika" men IG :) allt för länge sen vi sågs. Usch.

3. Jag har jobbat .. och hunnit med att plugga på jobbet. Och fanemej alla rätt på alla prov förutom ett om lagersystemet :P haha, men de är sånt jag lär mej :)

4. Jag har hunnit att dricka kaffe och snacka en himla massa sörja med fiffi om massa oväsentliga saker . Me Like Alot.

5. Jag har hunnit plocka lite i iaf halva lägenheten. :)


Så imorn ska jag alltså va ännu duktigare med ..

1. jag ska ringa runt om lgh imorn och kolla om vi hittar nåt som intresserar oss.

2. Jag ska storstäda lgh och byta gardiner. och i de så ingår dammsuga och skura , Caroline.!!

3. vi ska förmodligen på husvisning också, få lite ideér när vi senare skaffar hus.

4. Jag SKA jag bara SKA laga en superduper middag imorn tills tommy kommer hem.
( men om du läser de här älskling, så hoppas inte för mycke, för de låter iaf bra. men om de händer sen de är en annan femma, men vi kan ju önska :D )


Nu däremot ska jag inte va duktig längre, utan jag ska sitta här, kanske ta en macka och va helt jävla osocial och bara bry mej om datorn och min macka !





Kyss och kläm

Kommentarer
Postat av: Greek

DU behöver inte laga någon mat, för ni ska komma hit på födelsedags fika när han har sluta, ¨bjuds ¨på smörgås tårta ;)

2010-08-31 @ 00:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0