- Nora - Glass i mitt <3

ni som inte förstår att nora glass inte är vanlig glass,
Kan lämna den här bloggen på en gång !


Blir en tripp till nora med fialutt och nicco, mumsa lite glass och hämta hennes cykel :)
Innan detta måste jag försöka fixa lånet , så de blir nån bil.
Så jag ska ner till mandel och Tommy och kopiera mitt körkort , klistra fast de,
skriva på överallt, skicka brevet
sen vips sitter de massa cash på mitt konto ;) WIHO.
Och då äger vi en Blå Audi A4 Avant :) Finemang va.



Sen måste jag få påminna mej själv om att jag hatar den här stan
Finns ingen som kan va ärligt nog att stå för de dom säger.
och dom få som faktiskt finns, dom står mig nära <3:at .
och ni vet precis vilka ni är.
Jag kommer inte bry mej mer, jag orkar inte .
Prata med er de är en sak som inte kommer existera i min värld , förns jag ser en förändring.
Sen kan ni få tycka vad ni vill om mej , men jag vill inte ha sånt trams i min vardag längre.
Vi har väll växt upp .. eller?

Kommentarer
Postat av: Emma H

Förvånansvärt att det fortfarande finns sånt skit kvar i den här åldern.

Vi är ju trots allt inte 15 år längre.

2010-08-05 @ 13:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0