- Usch

va bra de är när man tappar lusten knappt innan man börjat..
men men jag har gett mej fan på de här. så varesej lusten finns eller inte så fortsätter vi.

Köket - Check
Badrummet - Check
Hallen - Check
Vardagsrum - Check
Sovrum - Check


Då va de bara att skura kvar, och de går ju fort. :)

Sen ska ja ta en femmalur framför en bra film man inte sett på ett tag.
efter de tar vi tag i oss själva med och städar fejset, sen är de födelsedagskalas för greek som gäller ^^,




Och eftersom att tommy ändra sig nu när de kommer till att flytta så har jag inte ringt runt idag ,
iställe ha vi bestämt att vi ska bygga om lite här hemma.
Hyresvärden kommer nån dag i veckan och kikar på hur vi har tänkt oss.

Alla ni som har vart hemma hos oss vet att brevid kylochfrys har vi bara en liten bänkyta där micron står.
Där ska vi iställe bygga på ett skåp och sen ett skåp ovanför kylen .. som ett upp och ner vänt L.
Så de blir skafferi och lite förvaring. Då har vi köket kirrat så vi har plats för de vi känner att vi behöver få undan.

Sen Garderoberna vi har i köket på väg in till vardagsrummet ska vi rensa undan allt skit vi har och lägga ner i källaren och iställe bygga hyllor. och vips så har vi två garderober till.

Och vad gällande sovrum där jag hade mitt största bekymmer att vi inte ska få plats med en spjälsäng.
De problemet löste min mormor lite fint :)
För dom har köpt precis en sån säng jag vill . 160 x 200 men tillhörande sängbord från ikea.
Ingen kan ha missat en sån säng.
Och VOILA så va de problemet löst också. då har vi hur mycke utrymme som helst för en spjälsäng :)

Och sen när de kommer till skötbord så ska vi antingen se till att hasse eller håkan kanske bygger nåt efter våra mått på toaletten så de får plats, annars får tommy slita lite extra på kvällarna där borta  :)
så vi ska designa ett eget skötbord ;) DEN NI! Mahaaaa.


Ne nu ska ja skura golven,
Och sen får de bli edward sisscorhand :) <3

Kommentarer
Postat av: caroline

haha nu måste ja va lite negativ också ang sängen, visste de e ju jätte bra att ni nu får plats med en spjälsäng, lite värre kan vara om det ska ammas mycke på natten och vill ligga i sängen (det gjorde jag) 3st i en 180 säng tyckte ja va trångt, så 3st i 160 säng kan kännas väldigt trångt. men det löser sej väl det med hehe

2010-09-10 @ 14:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0