- vad gör man ..

när orken inte finns där?
Jag har ingen lust med nånting och jag vill inte göra nånting , men allt måste bli gjort.
Usch för de här.

Jag känner bara just nu att jag inte vill bo kvar i den här lägenheten .. spec inte med ett barn.
Vi har ingen plats i kök för diverse saker.
Vi har ingen plats i sovrum för spjällsäng.
Vi har en garderob som tommy och jag delar på , och knappt får plats med allt ändå.
Vart ska vi då ha plats med barnklär?
Nej , de här går helt enkelt inte.

Men när jag kollar lägenheter, så finns de bara i skranta skranta skranta.
Jag vill inte bo i skranta.
Och sätta mej och ringa runt till alla privata hyresvärdar igen för 4:de gången .. de känns inte heller lika roligt.
Men men ... Jag får ta mej i naken och göra de iaf..
Och sen när vi kommer till de här med att flytta..
Jag vill inte packa ..men jag vill flytta ! Ser ni hur de kolliderar med varandra ?!

Nej iaf.
Nu ska jag trycka i mej en macka och en barnyoggi .. Fixa ansiktet .. sen kommer tommy och hämtar mig då vi ska till barnmorskan.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0