99 Dagar

Idag är de allså inte längre tresiffrigt.
Oh , herregud.
Jag och tommy sa faktiskt de redan igår, den här vintern kommer bara springa förbi.
Den ska ju bli den kallaste vintern nånsin, men för oss den kortaste.
De är så mycke som ska göras och planeras och sen längtan på de.
De kommer bara springa förbi oss.
Herregud, De är ungefär bara en och en halv månad kvar tills vi ska flytta och innan de är de jul och nyår.
Sen är de min födelsedag. Vips sa de så va de februari.
då ska barnrum målas och ställas rätt och allt ska förberedas, Sen är de den sista tiden som kommer gå sakta, men då är iaf den värsta vintern över.. hoppas jag.
Ja herregud.


hursa om man ska höja volymen lite och hoppa in i en dusch .. fräsha till sig lite.
Elin kommer snart på en kaffe , och nånting måste jag ju göra av den här dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0