Finding neverland

Nu har allt folk åkt, ink min man (?) .
Så jag har passa på att njuta av en dusch, plocka undan allt som ligger där de inte ska ligga.
Hann att plocka rätt på mina kläder i garderoben så jag kanske kan hitta de jag ska ha imorn.
organisera disken har jag också gjort,
Så imorn är de bara att
*diska
*Dammsuga
*byta kattsand.

Jag ska ju dock jobba, så de blir tommys jobb.
Sen är de årets första julbord som står på schemat.
Namm namm.

Nu sitter jag mest bara och skriver nåt för skrivandes skull.
Jag vart riktigt sugen på att bara smattra lite tangenter, men jag vet igentligen inte alls vad jag ska skriva om.
Men men ..

Har iaf vart hos challe på kaffe idag , och hjälpt henne att slå in alla 100 (?) julklappar.
Haft idolmys med matti natta och tommy. Greek va med på ett hörn till slut.
Jay vann... YEEEY !

Nej ..nu ska ja inte skriva mer, skriver bara samma saker till slut ju!

Ger er en magbild på de här , sen tar jag natten !

Puss


v 28 <3


Kommentarer
Postat av: mamma

Din mage e så fin<3. Ca 20 dagar kvar puss

2010-12-11 @ 11:08:26
Postat av: Veronica

Hej tjejen!



Hur e de med dej o bebismagen?

Börjar du bli någe nervös nu då??



Vill att du ska veta att jag tänker på dej!



Massor av kramar

2010-12-11 @ 14:35:19
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0