first time

efter att ha gått hemma i två och en halv vecka, så ska jag idag tillbaka till jobbet.
Jag får tacka gudarna för att de är måndag och ett stägningspass , för tendensen till att glömma hälften är min hjärna bra på. Men de här ska väll gå bra , right ? :) Ska faktiskt bli kul att få komma tillbaka och göra nånting annat av dagen än att bara dricka kaffe, kolla på tv och sova.

De blir att jobba natt idag och imorn,
Sen är de ledigt fram till på lördag,
Kortpass lördag och söndag.

Årets första julbord invigs också på lördag kväll med team sportia och mandel cykel och trädgård :)
Självklart vart man chaffis, men vad gör de ? jag får vräka i mig mat iaf :D

Och för er intresserade så funka min healingskur.
Ögat är i stortsett helt normalt nu, är en liten bulle kvar, som inte gör ont, och syns knappt.
Mest att den är röd som gör att man lägger märke till den.
Hostmedecinen är den bästa jag haft, inte vakna en enda gång av att jag hostat upp lugnorna på mej .
Nässprayen kommer jag aldrig klara mig utan,
Och alvedonen har gjort mirakel :)


Nu ska jag prata klart med mamma , sen ska jag bege mej ut i snövädret :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej. vad har du för hostmedicin? jag har en hemma men fick inte ta den under gradiviteten. kram

2010-12-08 @ 19:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0