Igentligen helt fel

att gnälla på självaste julafton, men jag bara måste .
Jag tycker de är så jävla typiskt.
Jag och tommy har lega hemma i feber och förkylning i 2 dagar, Min feber har gett sig men jag ser ut där efter med vaglar i ögonen ( IGEN ) och röd näsa.
Tommys feber pendlar som fan, allt mellan 37 - 39 grader på bara några timmar.
Och de är julafton...
KUL JUL !
Den här underbara känslan man har på julaftons morgon när man går upp och äter frukost tillsammans och börja stöka runt när alla ska duscha och sminka sig och testa 70 olika klädesplagg, de existerar inte i våran familj just nu.
Jag är mest bara glad om vi kommer iväg nånstans så vi kan få lite mat i magen..
Helt fel jul !
Usch , vad jag blir ledsen på sånt här, de förstör alltihop! :'(
aja nej nej , jag ska väll försöka få upp stämningen lite här iaf, keka lite frulle och sen hoppa in i duschen och göra de bästa med smink för att täcka min vagel!
God jul på er allesammans Önskar Jag , Tommy och Magen :) <3

v 29 ( 28+6 ) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0