Jag börjar bli dålig på de här

Bloggen försvinner mer och mer i tanken.
eller ja,de är mest lusten att skriva som inte finns ^^,
Va iaf hos bm igår, Hade lite högt blodtryck, men de är ingen som ringt om de så kan inte vara nån större fara antar jag . Skulle övergå till att keka järntabletterna varjedag iställe för varannan och magen växer men dock inte så fort :P Jag är allså väldigt liten för att ha gått så långt, men ligger iaf i kurvan ^^,
Idag har vi vart barnvakt åt rasmus och alva :) Gullisarna.
Men måste erkänna att de har tagit på krafterna.. mest på tommy men jag är jämt trött numera så nu har bara blivit lite extra.
Imorn är de jobbcoach (?) som står på schemat, samt lite julhandling med tommy och yvvan för att sen bege sig mot natt jobb på max !
Nu ska ja inta liggläge i soffan och keka geisha !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0