Mammi <3

jag tänker inte annat än att säga att mamma är hemma, och jag är så jävla super nöjd över de.
Imorn ska vi ner på stan och inhandla lite hårinpackningar och ansiktsmasker , Sen ska vi ha en spa-dag i ninas badrum med bubbelbad och bastu.
Riktigt rå om varandra och bara njuta av egen tid och kunna prata om allt mellan himmel och jord.
Jag bara älskar min mamma !

Men i detta inlägg måste jag även få skrika av mej lite på dessa jävla människor som kallar sig vuxna men som inte är en dag över 12 år.
Om de nu hade kvittat dig så mycke och om jag nu har vart så falsk och gjort dig så illa så skulle man väll inte vilja ha nånting med den människan att göra alls , eller hur ?
Jag slår vad om att de va ett snok-moment.
Men jag skiter i vilket, jag vet att jag har de lika bra med dig som utan dig. förmodligen bättre.
Jag kan ha mina åsikter och dom står jag för, tycker bara du har så sjukt konstiga behov så man kan igentligen inte annat än att skratta, och jag är inte ensam om de.
Så den människa som har sagt saker till dej jag ska ha sagt, kan jag lova dej , har sagt minst lika mycke själv ;)
Så ta du din vänn under dina vingar och skydda de lilla du har, för de är nog de du får leva med resten av ditt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0