Ögonbajs

Kan verkligen inte beskriva de med ett bättre ord än rubriken.
JÄVLA ÖGONBAJS!

Jag har gått och trott att de har vart en vagel, sen ändra jag mig och trodde de va en finne.
Sen fick jag reda på att en vagel kan vara precis som en finns så då blev de vagel / finne.
Nuuuu, tror jag att de är nåt helt annat.
Annars är de helt klart den största vagel jag sett i hela mitt liv, och jag kan seriöst mjölka den på var.
Förlåt känsliga läsare.

Så min älskling va så himla snäll och åkte och köpte en bakteridödande ögonsalva åt mej imorse.
Dock vill jag inte säga att den har hjälpt spec mycke.. eller ja, kanske att få de att se värre ut med tanke på att jag har gult klet runt hela ögat.

Och till råga på allt de här så har jag fått huvudvärk och ont i bihåller och öron, hostar och nyser som en åsna,  är de nån annan än jag som tror att jag börjar bli redigt sjuk?

Men jag går inte med på de här,
Jag ska börja jobba igen på måndag och vill helst av allt inte ringa och sjukanmäla mej de första jag gör.
Så när min uttråkade pojkvän åkte hem till sin bror så bestämmde jag mej för att stanna hemma, tryckte i mej en alvedon , lite järn , klämde ögat fullt av ögonkletbajs och ska kasta i mej lite hostmedecin.
Sen lägger jag mej i sängen framför mysteriet på greveholm och sover bort den här jävla skiten iställe.
Jag hoppas iaf att huvudvärken osv släpper helt,
Ögat kan jag iaf gå iväg med på måndag förmiddag om de inte skulle bli bättre.
Men de håller vi tummarna för att den blir allesammans, eller hur!?


Så nej , nu ska jag ta med mig den här dumburken och kryper ner under mitt extremt sköna täcke!
Puss på den , va!

Kommentarer
Postat av: Anonym

drick mkt te! Honung i det hjälper för mig iaf :)

2010-12-06 @ 13:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0