okejokej

Förlåt mig challe, Jag vet att jag har vart lite dålig på de här med uppdatering. ;P

Måste erkänna att lusten till att blogga inte riktigt har existera den senaste veckan , men jag ska ge de ett försök.. för din skull ;)
De jobbiga med att inte ha blogga på ett tag är att jag inte vet vart jag ska börja. Veckan har faktiskt inte bestått av så mycke.. Jag har jobba två dagar. Kollat på tv och sovit resterande dagar , eller så består dom av kafferep. Idag har vi dock vart på en liten roadtrip till vretstorp. Jag tog min dator under armen och åkte hem till lars så han fick plåstra om den , och vips sa de så va datorn helt plötsligt mycke bättre, snabbare, tystare och svalare. Tänk vad smidigt va ?! :) De va meningen att jag skulle köra dit , men han knappt komma utanför kga så fick jag blodtrycksfall och såg bara stjärnor, så snabbt av till vägkanten och kasta karln bakom ratten .. usch, de är inte kul när de blir så där. Men så har dagen fortsatt .. Snurrigt och flimrigt. Jag tror att de kan bero på dålig sömn , då jag bara sov ca 4 timmar inatt. Så jag ska inte göra många knop idag inte, de är soffläge med morötter dip och chips som gäller för mej. Har till och med skickat älskling på tvätten ! haha , den ni ;)

Alla julklappar är färdiga också, nästan.. nu ljög jag , de är matti och jonas kvar, men dom kan inte vara allt för svåra. Får väll ta tag i de till veckan här så de är klart tills fredag. Jobbar två nattpass nästa vecka bara sen är de julafton :) Och som jag längtar. Men de är sjukt vad snabbt de har gått igentligen.. Känns som de va sommar nyss . Nu känns de mest som jag svamlar en massa så jag lägger de här på hyllan för ikväll och kryper ner under filten med min kärlek! Ska försöka ge de ett nytt försök imorgon :)



Dagens siffror kan jag iaf bjuda på innan jag tackar för mig :)


Du är i vecka 29.
Du har gått 28 fulla veckor och 1 full dag (v28+1).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden
Du är i trimester tre.
Du har 82 dagar kvar till beräknad förlossning.



Kommentarer
Postat av: Bäcka

82 dagar kvar bara:)

inte länge kvar nu:)

2010-12-18 @ 20:02:04
URL: http://beecka.webblogg.se/
Postat av: challe

Bra där!:)

2010-12-18 @ 20:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0