Otrivin

Man kan inte må bra alla dagar,
Men jag visste inte att man kunde må så här kasst för en dag bara.
Har knappt kunna hålla tårarna borta , dom bara pressar sig på och trycker sig ut.
Jag förstår inte varför .
Minsta lilla irritation jag stöter på och jag exploderar på alla cylindrar.
Jag orkar inte med mig själv en sån här dag.

jag vill bara åka hem till nån och gråta ut allt jag har, bara få skrika och klaga lite.
Nån som kan klappa mig på axeln och tala om att jag har rätt, bara för ett ögonblick.
Känns som jag har tappa alla....

Kommentarer
Postat av: Bäcka

Du kan alltid komma hit:)

Jag vet precis hur du menar<3

Så känner jag också vissa dagar och man vet inte vilka/vem som man kan prata med:(

Har man de dagarna känns de som om dom flesta backar...

2010-12-02 @ 21:26:59
URL: http://beecka.webblogg.se/
Postat av: Lina

Jag vet hur du känner, har också såna dagar ibland.

Vi får ta den där kaffen snart som vi pratat om så länge :)

Kram

2010-12-02 @ 22:10:34
Postat av: Veronica

Trots att ja inte e med barn ;)

Så har vi haft en likadan dag du o jag vill helst av allt bara gräva ner mej o inte komma upp igen!



Men du vet vart ja finn som de e ngt!!



<3 kram

2010-12-02 @ 22:28:50
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0