usch

Va på jourmottagningen igår med mitt öga.
Han gjorde ingenting... helt förutsatt men jag hade hoppats på att få lite hjälp när man ändå betalar massa pengar på att gå dit.
Fick dock en salva som har gjort de hela värre.
så vårdcentralen ska ringa mej idag , så ska jag göra allt jag kan för att få en remiss till en ögonläkare som kan spräcka den här jävla grejen åt mej, och ge mej ordentlig penecelin så den försvinner.
Tänker inte leva med den här grejjen i ögat... nono aldrig.
Inte för att jag är den som är ytlig, men jag måste ju erkänna att jag drar mej för att gå utanför dörren och jag kollar helst inte folk i ögonen , och ni ska bara veta vad de tar emot att gå till jobbet.
så jag hoppas och ber till gud att jag får en remiss till ögonmottagningen imorn bitti så den här grejjen försvinner för gott. Kanske man kan känna sig lite lovely till nyår med ^^,
För övrigt idag så tänkte jag ta mej ann mellandagsrean.
Så de får bli att fixa i ordning sig lite grann och sen ta sig ner mot stan :)
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0