Weekend

Efter en liten break så tänkte jag återkomma till livet här.

I helgen va de julbord med mandel och co
hade en riktigt rolig kväll som avslutades på Harrys med värmlandspojkarna.
Julbordet va en riktigt succé som jag gärna gör om varje år.
De dansades linedance och de va husband med korsord och massa tävlingar, huja.
maten va självklart de bästa och så mätt har jag nog aldrig vart i hela mitt liv.

Söndag va de bara upp och jobba
sen vart de hem och spela bingolotto och hade en riktigt mysigkväll med älskling i soffan.
Den närheten va de länge sen man hade i detta förhållande ... blir lätt så när man lever på varandra ;P

Igår vart de lite nettoshopping och pepparkaksbak med natta och matti :)
Pyntade pepparkakorna med kristyr och massa roligt efteråt :)
Mumsiiiiiigt.

Idag ska va vi ta en sväng på stan med mattias , sen blire träning för tommy så jag ska passa på att ta hand om mig själv här hemma, ha en riktigt hemma-spa-dag tänkte jag :)


Och idag är de inte heller vilken dag som helst, för min älskade pappa fyller 53 idag :) Gubben börjar bli gammal nu ! <3


Kommentarer
Postat av: Challe

Dåligt med uppdatering här tycker jag....

2010-12-18 @ 16:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0