- annoying moment

Har lite irritationstid med fiffi på jobbet idag
vet inte varför men de känns som de bara är hon jag kan vända mig till när de kommer till irritationen som växer upp under ett stressigt arbetspass.
säkerligen ömsesidigt. ;D

Vann gårdagens merförsäljning också, så fick ett gratis mål på jobbet som jag passa på att uttnytja då grabbarna och svärmor redan käkat.

Blev en promenad efter jobbet hem till alexandra som jag inte träffat på 1 år snart tror jag :)

Synd att även hon tycker att du skämmer ut dig, Katten ;)

Så nu blire lite kafferep och skit snack som vi måste snappa upp om varandra ;)


Skriver mer när jag kommer hem ,


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0