- Back to zero

Jag vet inte varför, men de känns som att ja blir sjuk på noll komma två sekunder
hela tiden.
Så fort jag känner att ja börjar blir frisk då täpper de till i näsan igen så att man kan ju glömma de här med att få luft.

Mormor kommer snart och hämtar mig och kör mig till jobbet.
Fyra timmars jobb idag , och tre imorn.
Sen är de helg och ledighet som gäller =)
Dock ska vi ju hjälpa hans mamma att flytta, men jag har sagt att jag kan jobba i helgen så vi får väll se hur mycke
jag kan hjälpa till ^^,

Oskar fyller år idag också, så jag kanske borde ringa nu innan jag ska jobba, annars blire för sent ^^



Nej ... nu ska ja fixa sista och ringa samtalet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0