- Club toast

Yes,
Stan idag med Jessica,
Ska försöka hitta ett par badbraller till tommy, införskaffa mig alkohol och kolla om jag hittar ett par lack tajts.
Kanske kan kolla om man hittar en snygg tunika på köpet :)
Sen blire att dra en fika, så jag tror de blir en Clubbis på som hemma ;) va ett tag sen jag keka den nu,
Känner redan hur de vattnas i munnen ;) haha.
Efter detta så blir de en sväng till solsidan.. försöka bättra på brännan.

Ikväll ska vi till Ida och Emil med jocke och keka lite mat , dricka lite och sen bada på badrumscompaniet ( då emil äger detta ) , de ska bli riktigt trevligt.
Men de är då man blir lite arg på sig själv för att man låter sig själv bli så här fet under vintern.
Men men . vad gör de om hundra år , huh ?


Nej nu ska ja försöka få på mig nån form av ansikte, då man inte ska sminka sig allt för mycke när man ska sola =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0